Sunday, March 4, 2012

3 Güzel Kız, 1 Anne...


Atölyede, bir haftalık ya da 15 günlük eğitime gelen SİZ sevgili dostlarımız.... Gelirken güzel geliyorsunuz da..giderken bizi pek bir mahzun bırakıyorsunuz.. Buket'in dediği gibi, her gidenin ardından bütün gün mahzunlaşıp, çalışamıyoruz, işimiz iş bizim...

İşte bunlardan biri daha... Sevgili Serap hanım... Ceren'in annesi....

Tüm derslerini başarı ile tamamlayıp onu da Düzce'ye yolcu ettik..Kısacık eğitiminde, çatlatmadan yağlı boya eskitmeye, trasferden stencile, antik eskitmeden budaklamaya kadar tüm temel teknikleri öğrenirken, bu arada nefis ürünler ortaya çıkardı.. Seden hocamız Serap hanımın her zaman yanındaki baş hocasıydı elbette ki...İşte bu güzel çalışmalardan bazıları...








Yolunuz daima açık olsun Serap hanım...Umarım tüm hayalleriniz gerçekleşir...

Serap hanım Ceren'in annesi... Ceren, Ebru ve Aylin birbirinden güzel, genç 3 arkadaş...Sesssiz, sessiz derslerine tam vaktinde gelip, tam vaktinde gidiyorlar, harıl harıl üretiyorlar...
Bakın bakalım dünya güzelleri değiller mi?

Bu arada çok çok yakın bir zamanda 4 güzel olacaklar!!!

Neden olduğunu henüz çözemediğim bir şekilde bu sene atölye öğrencilerimin çoğunluğunu GENÇLER oluşturuyor.... Bu durumdan çok memnunuz tabi ki...
Her zaman söylediğim gibi, dışarılarda gezip tozmak varken, özellikle GENÇLERİN ahşap boyama gibi hobilerle haşır neşir olmasından o kadar keyif alıyorum ki... O yüzden kendine hobi saati ayıran, buna para harcamayı göze alan,  TÜM GENÇLERİMİZİ buradan bir kere daha kocaman kucaklıyorum...

16 comments:

  1. Çok şekerler.Hem kendileri,hem de ürettikleri.

    ReplyDelete
  2. Ne mutlu sizlere :) Bilgiyi paylaşmak, öğretmek kadar büyük bir zevk daha az bulunur diye hissediyorum.
    AYŞENUR

    ReplyDelete
  3. Her postunuz beni çok heyecanlandırıyor Ece Hanım. İyi ki varsınız. Hep yazın olur mu?

    ReplyDelete
  4. yıne harıka işler çıkmış herkesın ellerıne saglık

    ReplyDelete
  5. Çok güzel ürünler ellerine sağlık yapan marifetli hanımların :D Ece hanım ben de çevremdeki çocukları bu tür işlere yönlendiriyorum mesela eşimin de kestiği minik sevecekleri ahşap objelerden, boya, peçete v.s. hediye ediyorum onlar da bir şekilde öğrenmek istiyorlar ve okuldan derslerden kalan vakitlerini bir şekilde bu uğraşlarla değerlendiriyorlar. Çok hoşuma gidiyor :D Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. keşke şartlar müsait olsaydı da ben de katılabilseydim...

    ReplyDelete
  7. Gelip de ders almak hayal ve umudumu yitirdim. Artik sadece bakip bakip kiskaniyorum.

    ReplyDelete
  8. Her postunuz birbirinden güzel,çok faydalanıyorum.Yapanlarında öğretenlerinde ellerine sağlık sevgiler.

    ReplyDelete
  9. Kendilerini kiskanmamak elde degil, yakinda ben de onlardan biri olacagim insallah :) duygu abis

    ReplyDelete
  10. ne güzel siz de gurulanıyorsunuz onlarla,harika bir duygu.
    ellerine sağlık ürünleride kendileride çok güzeller.

    ReplyDelete
  11. vUBKAR NE GÜZEL ŞEYLER BAYILDIM DOĞRUSU CİDDEN HARİKA ÇALIŞMALAR ORTAYA ÇIKMIŞ HEPİNİZİ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM :)

    ReplyDelete
  12. Yine siz ve öğrencileriniz her zamanki gibi döktürmüşsünüz ellerinize sağlık...sevgiler

    ReplyDelete
  13. blogunuzu yeni keşfettim baktım tüm postlara gözüm gönlüm açıldı, harika işler yapıyorsunuz gerçekten tebrik ediyorum. ellerinize sağlık sizin ve öğrencilerinizin. sevgiler

    ReplyDelete
  14. It's so beautiful all you make.
    I enjoy so much visiting your blog.

    ReplyDelete
  15. Hepsi o kadar güzel ki.. ama ben ne Ankara'ya gelebilirim ne de İzmir'e. Neden sanki Bursa'da değilsiniz? :(

    ReplyDelete
  16. bellisimos todos los trabajos,soy su fans numero uno ...quisiera poder visitarlo algun dia...es encantador su trabajo..¡¡¡

    ReplyDelete