Monday, December 24, 2012

YILBAŞI SERGİSİ...

Defalarca bahsettim... Ben bu sergi işini çok seviyorum. çünkü o kadar çok sevdiğim dostumu, birarada sergi yerinde görebiliyorum ki...


Facebook üzerinden yayınladığım üzere, 30 aralık akşamına kadar,  Gordion AVM'de yılbaşı özel butik sergimizdeyiz.. Daha minik bir alanda, bolca hediyelik satmak amacımız.. Bugün ikinci günü tamamladık. Yine en sevdiklerimle sohbet etmekten, gülmekten gecenin bu saatinde, evde,  yanaklarım ağrıyor ama tabi ki çok çok mutluyum.

Öğrencim olmayan ama beni televizyondan ya da internetten takip eden ne çok dostum varmış.. Herkes, her birşeyimizi biliyor!! En çok öğle yemeklerimiz soruluyor,ne yiyoruz, ne sohbet ediyoruz.... "nasıl bu kadar uyumlu ve aynı gülümseyen bir sürü güzel kadın biraraya geldiniz?" diyenler,..... "siz Amerika'ya  yerleşmişsiniz Ece hanım, öyle mi???!!! " diye meraklananlar, ....ayaküstü franchising isteyenler!!, .....imza ve resim isteyenler,.... annemi ve Can'ı soranlar..., bizde sizle çalışabilir miyiz diye güzel gözleriyle bize bakanlar...
Hele genç kızlar..Yani 13-15 yaş arası olanlar... Saçımdaki pembe renge vuruluyorlar.. Ben , anneleri ile konuşurken, hissediyorum, hayran hayran saçıma bakıyorlar..En nihayet dayanamayıp söylüyorlar.. "Saçınız ne kadar güzel, Ece abla....Ben de böyle boyatabilir miyim anne, lütfen??"

Sizleri sergiden birkaç kare fotoğrafla başbaşa bırakırken, herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum....



















 














3 comments:

  1. hepsi cok güzel sizi bir ziyatret etmeyi cok istiyorum

    ReplyDelete
  2. Sevgili Ece,

    En iyi dileklerimle yeni yılını kutlar, 2013 yılının sana ve ailene tüm güzellikler , iyilikler, mutluluklar, sağlıklar ve başarılar vermesini dilerim. Kucak dolusu sevgiler.

    ReplyDelete
  3. I absolutely love the products shown above, they are great accessories to have around the home which have great character and depth.

    The aren't far from French Style Home Accessories.

    ReplyDelete