Tuesday, April 16, 2013

Türkiye'nin ilk Franchising sistemi ile çoğalan atölyesi...Ece Aymer Craft House..

Sizden gelen yoğun telefonlar beni ara ara "franchising koşulları"nı yazmaya yönlendiriyor.Ahşap ve Dekoratif Boyama işinin içinde uzun yıllardır emek vermiş biri olarak, yapmam gerekenleri teker teker hayata geçirirken, hayallerimden biri de, Ankara'dan bize ulaşamayanlara, başka başka şehirlerde yaşayanlara, bizlerin ulaşması ve aynı kalitede eğitim hizmeti verebilmekti.  Ben ve Ankara ekibi, aynı anda başka bir şehirde olamayacağımıza göre, "Birilerini en profesyonel biçimde yetiştirelim, el verelim, onlar da oldukları şehirlerde, yıllardır benim uğraş verip zorluklarla yaptıklarımı bir çırpıda öğreniversinler " diyerek yola çıktık... Çok kısa bir zaman içinde 5 atölye olduk. 5. atölyemizin müjdesini pek yakında fotoğraflarla yayınlayacağım.                  

Merkezi Ankara’da olan Ece Aymer Craft House boyama atölyeleri, yukarıda da belirttiğim gibi 14 senelik bir geçmişe sahip. İlk açıldığı yıldan beri hem boyama teknikleri konusunda hem malzeme tasarımı konusunda her zaman öncü olmuş bir  eğitmen olmaya gayret ettim.Şimdilerde, herkesin model hamuru ile 3 boyutlu dekopaj çalışmalarını gördükçe ya da her yerde boyalı kavanoz gördükçe ne yalan söyleyeyim, koltuklarım kabarıyor!!
  
  

  
Eğer sizlerde ahşap ve dekoratif boyamaya meraklıysanız yeniden enerji için buyurun Ece Aymer Craft House atölyelerinden birine.Ama bu sefer bu davetiye iş kurmanız üzerine... Şöyle bir hayal edin... Sabahları hiç yakınmadan gideceğiniz, her an boya yapabileceğiniz ve bu güzel mutluluğu başkalarına aktarmak için bütün gün uğraş vereceğiniz bir iş. Gelişmeye açık, bir sürü yardımcınız olan, bir anda piyasanın tüm önde gelenleri ile tanışabileceğiniz keyifli, sanatsal bir iş...Kalpten inanıyorum..Kocaman bir aile olacağız pek yakında...  Yanlışlarım olmaz mı hiç? İş arkadaşlarımın, hatalar konusunda ikazlarını, eleştirilerini dinliyorum.  Her biri benim danışmanım, öğretmenim... Onlardan o kadar çok şey öğreniyorum ki...Hep beraber, daha da büyüyerek, dayanışmanın en güzel örneğini sergileyeceğiz Türkiye'de.. 




ECE AYMER CRAFT HOUSE FRANCHISING

Eğer siz de yeni bir iş kurmak istiyorsanız ve Ece Aymer Craft House tescilli markası altında bir franchising ile ilgileniyorsanız, aşağıdaki kısımda bu işin ne olduğunu size biraz aktaracağım...FRANCHISING, İSİM HAKKI BAŞVURUSU,Burada esas olan, başarılı bir markanın isim hakkının kullanılmasıdır. Ar-Ge dönemi tamamlanmış, 14 yıllık know-how ve  piyasa tarafından kabul görmüş satan ürün bileşkesi ile “ ahşap ve dekoratif boyama” alanında açık ara lider “Ece Aymer Craft House” markası sayesinde, siz de hızla büyüyen bir markanın temsilcisi oluyorsunuz.
Atölye eğitim çalışmalarına ve ham ya da bitmiş ürün satışlarına başlamanız için ihtiyacınız olacak yer tedariki,şirket kurulum gereksinimleri, dekorasyon, eğitim,  kurulum ve işletme malzemesi tedariki, ve yönetimi içeren esas alt yapılar, Ece Aymer’in bizzat önderliğinde yapılacağı için size kolaylık ve zaman tasarrufu sağlayacaktır.Burada en önemli sunulan hizmet, eğitim ve standart olarak her şubede satılacak olan ham ve boyalı malzemedir. O yüzden, ilk aşamada hızlı bir şekilde 2 haftalık “Sert zemin boyama Teknikleri” eğitimi ana merkez’de ücretsiz olarak verilecektir… Bu hizmete, eğitim süresince kullanılan tüm malzeme de dahildir. Franchising paketinin içine 1000 adet resim içeren dekopaj CD'leri de dahildir.Siz bir yandan eğitime devam ederken diğer yandan şube açılımı için gerekli tüm malzeme/ekipman/başlangıç stoğu vb. tedariği yapılmakta ve eğitimin bitimiyle birlikte şube açılışı gerçekleştirilmektedir. Profesyonel eğitmenler ve Ece Aymer eşliğinde hem teorik hem de iş başında pratik yapabileceğiniz 2 haftalık eğitim planı,  sizin yepyeni bir iş alanında ustalaşmanızı sağlayacaktır. Ece Aymer’in bilgi, birikim ve uzmanlığından faydalanarak, hemen üretim, satış ve eğitime başlayacak bir işletme sahibi olacaksınız. Hazır bir sistemden faydalanacaksınız.Sürekli eğitim ve gelişim imkanı bulacaksınız.
En önemlisi, toplu tedarik altyapısı sayesinde hammadde ve ara malllarının tedarik etme maliyetleri, tek başınıza yapacağınız alımlara göre çok daha avantajlı olacak, böylece optimize maliyetler sayesinde sadece satarken değil alırken de kazanacaksınız.
Ece Aymer Craft House markası altında birleşmenin en yararlı tarafı, profesyonel bir marka altında olacağınız için tüm Avrupa Birliği kredileri, Kosgeb desteği, yurtdışı gelişmeleri, fuarlara katılımlar vb. konularda, Ece Aymer kendi  ekibi ile birlikte size öncülük etmek üzere çalışmalarını sürdüreceklerdir. Amaç dünya markası olmaktır..
 O halde, franchising olmayı aklınızdan ufacık geçirseniz bile,  bana danışmak için bugün mutlaka telefonunuzu bekliyorum. 0532 396 3032

3 comments:

  1. Guauuuuuuuuuuuuuu....MARAVILLOSO!!!
    Saludos desde Tenerife.

    ReplyDelete
  2. Ah, Ece hanımcım, keşke benim de bu işte sizinle birlikte olmamın fırsatı olsaydı..Böyle bir güzel, profesyonel, zevkli işin sahibi olmak çok isterdim, çoook! En büyük hayalimden biri bu. İnşallah bir gün gelir bu hayalim da gerçekleşir. O gün dünyanın en mutlu insan olacağım herhalde! Size de tüm kalbimle inanılmaz büyük ve gerçekten hakkettiğiniz başarınızın devamını ve bütün hayallerinizin gerçekleşmesi diliyorum! Sizi çok seviyorum ve sizinle tanıştığımızın fırsatı hayatımda olduğu için çok mutluyum! Sevgilerim, Rimma!

    ReplyDelete
  3. canım Ece'cim,
    çıktığın bu yolda daha da büyüyeceğine canı gönülden inanıyorum.başarılarının devamını diliyorum.
    sergimle ilgili yorumlarını da ayrıca bekliyorum.Gelebilseydin çok mutlu olurdum.
    öptüm

    ReplyDelete