Thursday, February 20, 2014

Atölyemi Çok Seviyorum..

Benim Atölyem, enteresan bir yer!!
Yaratıcılık açısından sonsuz bir yer....
Hergün yeni bir obje yapıyoruz..
Diyorum ki, daha güzeli olamaz...
Sonra, ertesi gün, yeni bir ilham geliyor, öyle bir yeni enerji ile başlıyoruz ki boyama yapmaya..Çıkan renkler, resimler bizi öyle heyecanlandırıyor ki...
Resimleri, renkleri, stensilleri, desenleri, objeleri birbirine oturtup karıştırdıkça, çıkan örnekler sonsuz....

Bugün derste, öğrencimiz Sevil, kızına iki kutu yapmak istedi...
Kutulara bakınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız sanırım....



Kutularda, yağlı boya eskitme var, dekopaj var, 3 boyutlu hamur çalışması var, stensil var, zımpara ile eskitme var, tahta obje süsleme var...






 İşte bu yüzden, ben, atölyemizi çok seviyorum...


1 comment: